Αγγλικά IV – Ξένη γλώσσα


Διδάσκων/ουσα: Μωραΐτη Ελένη
Κωδικός Μαθήματος: FLN903
Εναλ. Κωδικός: ΞΓΑ4
Κατεύθυνση Μαθήματος: Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Εξάμηνο: Δ΄
ECTS: 4
Σύνολο Ωρών: 3
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=26
Σύντομη Περιγραφή:

Το μάθημα περιλαμβάνει την προσέγγιση της αγγλικής γραμματικής και συντακτικού, με στόχο την εξάσκηση σε ένα περιβάλλον που θα ευνοήσει την τριβή με την γλώσσα και την καλύτερη δυνατή χρήση της, και την ενασχόληση με ορολογία σχετική με το αντικείμενο σπουδών των φοιτητών για μελλοντική επαφή με την σχετική βιβλιογραφία.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

• Προσέγγιση γραμματικο-συντακτικών φαινομένων της αγγλικής γλώσσας
• Εξοικείωση με τη γλώσσα σε προφορικό, γραπτό και ακουστικό επίπεδο
• Εξοικείωση των φοιτητών με την παράδοση εργασιών εντός συγκεκριμένων προθεσμιών – προσομοίωση κανονικών συνθηκών εργασίας
• Εξοικείωση με ορολογία του αντικειμένου σπουδών του τμήματος

Περιεχόμενο (Syllabus):

1η εβδομάδα: Επανάληψη γραμματικών φαινομένων που προσεγγίστηκαν κατά το προηγούμενο έτος και εφαρμογή σε ασκήσεις σχετικού περιεχομένου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

2η εβδομάδα: Επανάληψη γραμματικών φαινομένων που προσεγγίστηκαν κατά το προηγούμενο έτος και εφαρμογή σε ασκήσεις σχετικού περιεχομένου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

3η εβδομάδα: Επανάληψη γραμματικών φαινομένων που προσεγγίστηκαν κατά το προηγούμενο έτος και εφαρμογή σε ασκήσεις σχετικού περιεχομένου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

4η εβδομάδα: Επανάληψη γραμματικών φαινομένων που προσεγγίστηκαν κατά το προηγούμενο έτος και εφαρμογή σε ασκήσεις σχετικού περιεχομένου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

5η εβδομάδα: Προσέγγιση ορολογίας σχετική με την αρχειονομία και την επιστήμη αρχειακής επεξεργασίας. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

6η εβδομάδα: Προσέγγιση ορολογίας σχετική με την αρχειονομία και την επιστήμη αρχειακής επεξεργασίας (συνέχεια). Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

7η εβδομάδα: Προσέγγιση ορολογίας σχετική με την βιβλιοθηκονομία. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

8η εβδομάδα: Προσέγγιση ορολογίας σχετική με την βιβλιοθηκονομία (συνέχεια). Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

9η εβδομάδα: Προσέγγιση ορολογίας σχετική με τη μουσειολογία. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

10η εβδομάδα: Προσέγγιση ορολογίας σχετική με τη μουσειολογία (συνέχεια). Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Συζήτηση πάνω σε θέματα ενδιαφέροντος. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

11η εβδομάδα: Ενασχόληση με κείμενα που εμπεριέχουν ορολογία, με στόχο την προσέγγιση ειδικής γλώσσας και την κατανόηση γραπτού λόγου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή σε επίπεδο παραγωγής λόγου και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

12η εβδομάδα: Ενασχόληση με κείμενα που εμπεριέχουν ορολογία, με στόχο την προσέγγιση ειδικής γλώσσας και την κατανόηση γραπτού λόγου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή σε επίπεδο παραγωγής λόγου και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.

13η εβδομάδα: Ανακεφαλαίωση και συζήτηση στα αγγλικά σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Προτάσεις για βελτίωση, αλλαγή και προσέγγιση στο επόμενο εξάμηνο

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Για την βελτίωση και προαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας γίνεται χρήση νέων τεχνολογιών για την παράδοση του μαθήματος με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της ύλης αλλά και την διάδραση μεταξύ καθηγητή και φοιτητών. Προγράμματα αλλά και υλικοτεχνικός εξοπλισμός για την παρουσίαση διαφανειών του μαθήματος, χρήση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για την επικοινωνία με τους φοιτητές και όποτε χρειάζεται εξειδικευμένα προγράμματα.

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Η τελική αξιολόγηση και βαθμολόγηση γίνεται με γραπτή εξέταση, στην οποία οι φοιτητές καλούνται να εφαρμόσουν όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων σε ασκήσεις παρομοίου περιεχομένου (κείμενο-γραμματική-λεξιλόγιο-παραγωγή λόγου). Εναλλακτικά, οι φοιτητές μπορούν να επιλέξουν να εξεταστούν με απαλλακτική εργασία που ορίζεται από τον διδάσκοντα έκτασης 2.500 λέξεων (με απόκλιση ±50 λέξεων).


Επιστροφή

Σημαντικές Δημοσιεύσεις

<< <
Απρίλιος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Σήμερα, Σάββατο 27-04-2024

Γραμματεία

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87418 / 87406 / 87423
archei@ionio.gr

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr

Ώρες λειτουργίας

Η γραμματεία είναι ανοικτή:
Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά

Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας