Οδηγός πρωτοετών φοιτητών

Καλωσορίσατε στο Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας (ΤΑΒΜ)!  Σας ευχόμαστε συγχαρητήρια και καλές σπουδές!

Διαβάστε πώς ολοκληρώνεται η διαδικασία εγγραφής σας και ποια είναι τα επόμενα βήματα στις σπουδές σας.

Σημαντικό

  • Οι πληροφορίες σε αυτή τη σελίδα αφορούν μόνο τους προπτυχιακούς φοιτητές και φοιτήτριεςτου ΤΑΒΜ.
  • Σύμφωνα με τον Ν. 4777/21, η μέγιστη διάρκεια φοίτησηςγια τους εισερχόμενους στο ΤΑΒΜ φοιτητές και φοιτήτριες από το ακαδημαϊκό έτος 2021-22 και εξής είναι 6 έτη.
  • Ο ρόλος της σελίδας αυτής είναι ενημερωτικός και δεν υποκαθιστά την πλήρη ενημέρωση που παρέχει η Γραμματεία του ΤΑΒΜ σχετικά με τις διαδικασίες όπως αυτές εξελίσσονται κατά τη διάρκεια του χρόνου. Για να ενημερώνεστε άμεσα, επισκεφτείτε τις Ανακοινώσεις του ΤΑΒΜ.

 

Βήμα 1: Ηλεκτρονική εγγραφή

Αν ανήκετε στους επιτυχόντες των Πανελληνίων εξετάσεων, η διαδικασία εγγραφής στο ΤΑΒΜ γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής eRegister του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

 

Πρόσβαση στο eRegister

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην εφαρμογή eRegister, θα χρειαστείτε:

  • Τον 8ψήφιο κωδικό εξετάσεων που θα βρείτε στο Δελτίο εξεταζομένου Πανελληνίων εξετάσεων.
  • Τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιήσατε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

 

Ολοκλήρωση εγγραφής

Για ολοκληρώσετε τη διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής θα χρειαστείτε:

  • Τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης(ΑΜΚΑ) σας. Αν δεν γνωρίζετε τον ΑΜΚΑ σας, μπορείτε να τον μάθετε συμπληρώνοντας τα προσωπικά σας στοιχεία στην ιστοσελίδα του ΑΜΚΑ.
  • Τον αριθμό Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίουσας που δηλώσατε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.
  • Το κινητό τηλέφωνόσας για λήψη μοναδικού κωδικού PIN για επιβεβαίωση των στοιχείων επικοινωνίας.
  • Την προσωπική διεύθυνση e-mail σας.
  • Τα στοιχεία επικοινωνίας (ονοματεπώνυμο, αριθμό κινητού και σταθερού τηλεφώνου) ενός δικού σας προσώπου σε περίπτωση ανάγκης.

 

Σημαντικό

Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις ημερομηνίες που λειτουργεί η εφαρμογή eRegister και τις προθεσμίες ηλεκτρονικής εγγραφής. Για να ενημερώνεστε άμεσα, δείτε τις Ανακοινώσεις του ΤΑΒΜ.

 

Βήμα 2: Κατάθεση δικαιολογητικών ταυτοπροσωπίας

Για να οριστικοποιηθεί η ηλεκτρονική εγγραφή σας, απαιτείται ταυτοποίηση των στοιχείων σας.

Τρόποι κατάθεσης δικαιολογητικών

Μπορείτε να καταθέσετε τα δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας σας στη Γραμματεία του ΤΑΒΜ με έναν από τους εξής τρόπους:

  • Αυτοπροσώπως
  • Με εξουσιοδότηση
  • Ταχυδρομικώς

Διεύθυνση επικοινωνίας:

Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας

Γραμματεία

Ιωάννου Θεοτόκη 72 , 2ος όροφος

49132 Κέρκυρα

 

Υποχρεωτικά δικαιολογητικά

Ανεξάρτητα από τον τρόπο που θα επιλέξετε, πρέπει να προσκομίσετε υποχρεωτικά τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Αποδεικτικό Ηλεκτρονικής Εγγραφής (εκτυπωμένο ή σκαναρισμένο)
  2. Υπεύθυνη Δήλωση με σωστά στοιχεία επικοινωνίας ότι δεν είστε εγγεγραμμένοι σε άλλη Σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
  3. Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
  4. Μία φωτογραφίατύπου αστυνομικής ταυτότητας
  5. Έντυπο συγκατάθεσηςγια επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο (κατεβάστε το Έντυπο συγκατάθεσης και συμπληρώστε το ηλεκτρονικά).

 

Επιπλέον για κατόχους Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)

Αν είστε κάτοχος ΑΦΜ, πρέπει να προσκομίσετε αποδεικτικό ΑΦΜ από οποιαδήποτε υπηρεσία.

Επιπλέον για άρρενες νεοεισαχθέντες

Αν είστε άρρεν, πρέπει να προσκομίσετε αριθμό και τόπο μητρώου αρρένων.

Οι πληροφορίες αναγράφονται στο Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης και στο Πιστοποιητικό Στρατολογικής Κατάστασης που μπορείτε να εκδώσετε από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης.

 

Βήμα 3: Παραλαβή Δελτίου Ενεργοποίησης ακαδημαϊκού λογαριασμού

Το Δελτίο Ενεργοποίησης παρέχει κυρίως τους προσωπικά διαπιστευτήρια του ακαδημαϊκού λογαριασμού σας αλλά και μερικές σημαντικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΤΑΒΜ και του ΙΠ.

Τρόποι παραλαβής

Παραλαμβάνεται αυτοπροσώπως ή αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση e-mail που έχετε συμπληρώσει στην Υπεύθυνη Δήλωση στο Βήμα 2.

Ενεργοποίηση ακαδημαϊκού λογαριασμού

Για να ενεργοποιήσετε τον ιδρυματικό λογαριασμό σας στο ΙΠ, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Εντοπίστε τον  Αριθμό μητρώου,τον  Κωδικό ενεργοποίησης και  Κωδικό πρόσβασης  στο Δελτίο ενεργοποίησης.
  2. Μπείτε στη σελίδα ενεργοποίησης λογαριασμού στο Gram-Web. Συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε υπολογιστή.
  3. Στο «Τμήμα» επιλέξτε Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας .
  4. Συμπληρώστε τον Αριθμό μητρώουσας και τον Κωδικό ενεργοποίησης που περιέχονται στο Δελτίο ενεργοποίησης και πατήστε «Επόμενο».
  5. Στην επόμενη οθόνη εμφανίζονται τα στοιχεία που συμπληρώσατε στο βήμα 4. Αν τα στοιχεία είναι σωστά, πατήστε «Επιβεβαίωση».  Διαφορετικά, πατήστε  «Προηγούμενο»και συμπληρώστε τα σωστά στοιχεία ακολουθώντας τα βήματα 3 και 4.
  6. Αφού πατήσετε «Επιβεβαίωση»και αν τα στοιχεία που εισαγάγατε είναι σωστά, θα εμφανιστεί το μήνυμα:
    «Η επιβεβαίωση των στοιχείων σας από το σύστημα έγινε με επιτυχία και ο λογαριασμός σας ενεργοποιήθηκε!».
  7. Σημειώστε στο Δελτίο ενεργοποίησης το Όνομα χρήστη (username) που εμφανίζεται. Με αυτό και τον Κωδικό πρόσβασης που ήδη σας παρέχεται, αποκτάτε πρόσβαση στον ιδρυματικό λογαριασμό σας σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΙΠ.
  8. Πατήστε «Είσοδος»και συμπληρώστε τα διαπιστευτήριά σας ώστε να δείτε τα ακαδημαϊκά στοιχεία σας.

Για διευκρινίσεις, επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του ΤΑΒΜ  στα 26610 87418.

Μάθετε περισσότερα για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΙΠ.

 

Επόμενα βήματα

Αφού αποκτήσατε προσωπικό λογαριασμό στο ΙΠ, μάθετε περισσότερα για τις υπόλοιπες διαδικασίες που αφορούν τις σπουδές σας καθώς και τις φοιτητικές υποχρεώσεις σας:

  • Έναρξη μαθημάτων
  • Ηλεκτρονική επικοινωνία
  • Έκδοση πιστοποιητικών
  • Δήλωση μαθημάτων και συγγραμμάτων
  • Ακαδημαϊκή ταυτότητα

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες για πρωτοετείς φοιτητές μπορείτε επίσης να βρείτε στον Βασικό Οδηγό Ψηφιακών Υπηρεσιών για πρωτοετείς φοιτητές του ΙΠ.

Ενημέρωση: 04-12-2021

Σημαντικές Δημοσιεύσεις

<< <
Νοέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Γραμματεία

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87418 / 87406 / 87423 / 87445
archei@ionio.gr

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr

Ώρες λειτουργίας

Η γραμματεία είναι ανοικτή:
Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά

Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας