Κατάθεση περαιτέρω δικαιολογητικών για τη σύναψη συμβάσεων Πρακτικής Άσκησης

ShareThis
Δημοσίευση: 14-05-2024 14:13 | Προβολές: 1778
Σημαντική Ημερομηνία: 14-05-2024
[Έληξε]
image

Καλούμε τους επιτυχόντες φοιτητές/τριες των Τμημάτων Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας, Πληροφορικής, Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας, Τεχνών Ήχου και Εικόνας, Τουρισμού, Μουσικών Σπουδών, Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Ιονίου Πανεπιστημίου, οι οποίοι επιλέχθηκαν να πραγματοποιήσουν Πρακτική Άσκηση, δυνάμει της με αρ. Πρωτ. ΠΑ/24-2024 Προσκλήσης εκδήλωσης ενδιαφέροντος,

Α) όπως αποστείλουν, στη διεύθυνση internship@ionio.gr, σκαναρισμένα και σε μορφή pdf τα παρακάτω δικαιολογητικά, μέχρι την Παρασκευή 17/05/2024:

  • Αποδεικτικό Στοιχείων Μητρώου Φυσικού Προσώπου, ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:
    1. Μεταβείτε στην ΑΑΔΕ: https://www1.aade.gr/gsisapps5/myaade/#!/arxiki
    2. Επιλέξτε «ΜΗΤΡΩΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ»
    3. Συνδεθείτε με κωδικούς Taxisnet
    4. Στη συνέχεια επιλέξτε «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ»
    5. Πατήστε «ΕΚΤΥΠΩΣΗ»
  • Βεβαίωση Αριθμού Μητρώου Ασφαλισμένου (ΑΜΑ):
    Στην περίπτωση που ο/η φοιτητής/τρια δεν είναι άμεσα ασφαλισμένος/η, για την έκδοση βεβαίωσης ασφαλιστικής ικανότητας ως άμεσα ασφαλισμένου, απευθύνεται στο πλησιέστερο κατάστημα ΕΦΚΑ. Στην περίπτωση που ο/η φοιτητής/τρια είναι άμεσα ασφαλισμένος/η, θα πρέπει να μεταβεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://apps.e-efka.gov.gr/eAccess/login.xhtml. Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται με κωδικούς taxisnet. Αναλυτικές οδηγίες υπάρχουν στον οδηγό για την έκδοση της βεβαίωσης ΑΜΑ.
  • Αριθμό λογαριασμού Τραπέζης IBAN,
    κατά προτίμηση εκτύπωση της καρτέλας από το e-banking. Στην περίπτωση που δεν είστε δικαιούχος τραπεζικού λογαριασμού θα πρέπει να απευθυνθείτε στο υποκατάστημα τραπέζης που επιθυμείτε, προκειμένου να προβείτε στις διαδικασίες οι οποίες απαιτούνται για το άνοιγμα νέου τραπεζικού λογαριασμού. Σε περίπτωση που είστε συνδικαιούχος τραπεζικού λογαριασμού, απαιτείται να είστε ο πρώτος δικαιούχος και ο τραπεζικός λογαριασμός να παραμένει ενεργός.
  • Ερωτηματολόγιο Εισόδου συμμετεχόντων.Όλες οι σελίδες του εντύπου θα πρέπει να αποσταλούν σκαναρισμένες σε ένα (1) αρχείο pdf. Οποιαδήποτε άλλη μορφή αποστολής του εντύπου δεν θα γίνεται αποδεκτή. H ενυπόγραφη κατάθεση του απογραφικού δελτίου εισόδου είναι υποχρεωτική.

Β) να επικοινωνήσουν ή να μεταβούν στους Φορείς Υποδοχής, από τη στιγμή που θα λάβουν τα email με τα Πρωτόκολλα Συνεργασίας, προκειμένου να υπογράψουν το Πρωτόκολλο Συνεργασίας και να δηλώσουν τα προσωπικά στοιχεία που απαιτούνται για την υποβολή του εντύπου Ε3.5 του Πληροφοριακού Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ.


Σημείωση
:

Η  υπογραφή του Πρωτοκόλλου Συνεργασίας και η δήλωση των προσωπικών στοιχείων πραγματοποιείται στον χρόνο που θα οριστεί  ύστερα από συνεννόηση του/της φοιτητή/τριας με τον υπεύθυνο-επόπτη στον Φορέα Υποδοχής της ΠΑ.


Επιστροφή
Σχετικά Νέα

Σημαντικές Δημοσιεύσεις

<< <
Μάιος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87418 / 87406 / 87423
archei@ionio.gr

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr

Ώρες λειτουργίας

Η γραμματεία είναι ανοικτή:
Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά

Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας