Αγγλικά Ι – Ξένη γλώσσα
Διδάσκων/ουσα: Μωραΐτη Ελένη
Κωδικός Μαθήματος: FLN900
Κατεύθυνση Μαθήματος: Κορμού
Κατηγορία Μαθήματος: Γενικού Υποβάθρου - Θεμελίωσης
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Αγγλικά
Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Εξάμηνο: Α΄
ECTS: 2
Διδακτικές Μονάδες: 2
Σύνολο Ωρών: 3
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=26
Το μάθημα περιλαμβάνει την προσέγγιση της αγγλικής γραμματικής και συντακτικού, ώστε να εισάγει και να προετοιμάσει τους φοιτητές για τα επόμενα εξάμηνα, με στόχο την εξάσκηση σε ένα περιβάλλον που θα ευνοήσει την τριβή με την γλώσσα και την καλύτερη δυνατή χρήση της.
- Προσέγγιση γραμματικο-συντακτικών φαινομένων της αγγλικής γλώσσας
- Εξοικείωση με τη γλώσσα σε προφορικό, γραπτό και ακουστικό επίπεδο
- Εξοικείωση των φοιτητών με την παράδοση εργασιών εντός συγκεκριμένων προθεσμιών – προσομοίωση κανονικών συνθηκών εργασίας.
1η εβδομάδα: Προσέγγιση γραμματικής (απλού ενεστώτα, ενεστώτα διαρκείας, προσωπικών, αναφορικών και κτητικών αντωνυμιών) και εφαρμογή σε ασκήσεις σχετικού περιεχομένου. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
2η εβδομάδα: Προσέγγιση γραμματικής (άρθρων, ουσιαστικών, απλού αορίστου, αορίστου διαρκείας, και συναφών φαινομένων αορίστου χρόνου) και εφαρμογή σε ασκήσεις σχετικού περιεχομένου. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
3η εβδομάδα: Προσέγγιση γραμματικής (απλού παρακειμένου, παρακειμένου διαρκείας) και εφαρμογή σε ασκήσεις σχετικού περιεχομένου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
4η εβδομάδα: Προσέγγιση γραμματικής (απλού υπερσυντέλικου, υπερσυντέλικου διαρκείας) και εφαρμογή σε ασκήσεις σχετικού περιεχομένου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
5η εβδομάδα: Επανάληψη του περιεχομένου των προηγούμενων εβδομάδων και συζήτηση εντός της αίθουσας στα αγγλικά σε επιλεγμένο θέμα. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
6η εβδομάδα: Ενασχόληση με κείμενο βαθμού δυσκολίας για αρχάριους, με στόχο την προσέγγιση νέου λεξιλογίου και γραμματικής που εντοπίζεται στο κείμενο και την κατανόηση γραπτού λόγου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
7η εβδομάδα: Συνέχεια ενασχόλησης με το ως άνω κείμενο, με στόχο την προσέγγιση νέου λεξιλογίου και γραμματικής που εντοπίζεται στο κείμενο και την κατανόηση γραπτού λόγου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
8η εβδομάδα: Συνέχεια ενασχόλησης με το ως άνω κείμενο, με στόχο την προσέγγιση νέου λεξιλογίου και γραμματικής που εντοπίζεται στο κείμενο και την κατανόηση γραπτού λόγου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή σε επίπεδο παραγωγής λόγου και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
9η εβδομάδα: Συνέχεια ενασχόλησης με το ως άνω κείμενο, με στόχο την προσέγγιση νέου λεξιλογίου και γραμματικής που εντοπίζεται στο κείμενο και την κατανόηση γραπτού λόγου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή σε επίπεδο παραγωγής λόγου και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
10η εβδομάδα: Ενασχόληση με νέο κείμενο βαθμού δυσκολίας προμεσαίου επιπέδου, με στόχο την προσέγγιση νέου λεξιλογίου και γραμματικής που εντοπίζεται στο κείμενο και την κατανόηση γραπτού λόγου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή σε επίπεδο παραγωγής λόγου και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
11η εβδομάδα: Συνέχεια ενασχόλησης με το ως άνω κείμενο, με στόχο την προσέγγιση νέου λεξιλογίου και γραμματικής που εντοπίζεται στο κείμενο και την κατανόηση γραπτού λόγου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή σε επίπεδο παραγωγής λόγου και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
12η εβδομάδα: Συνέχεια ενασχόλησης με το ως άνω κείμενο, με στόχο την προσέγγιση νέου λεξιλογίου και γραμματικής που εντοπίζεται στο κείμενο και την κατανόηση γραπτού λόγου. Χρήση οπτικοακουστικού υλικού για εξοικείωση με τον αγγλικό προφορικό λόγο (10λεπτα βίντεο) συνοδευόμενο από ερωτήσεις κατανόησης. Ανάθεση εβδομαδιαίας εργασίας για το σπίτι για πρακτικότερη εφαρμογή σε επίπεδο παραγωγής λόγου και αποστολή αυτής σε καθορισμένη από τον διδάσκοντα προθεσμία.
13η εβδομάδα: Ανακεφαλαίωση και συζήτηση στα αγγλικά σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Προτάσεις για βελτίωση, αλλαγή και προσέγγιση στο επόμενο εξάμηνο.
- Thomson, A. and Martinet, A. (1986). A practical English grammar. 4th ed. Oxford [u.a.]: Oxford Univ. Press.
- [online: http://www.gunaygunaydin.com/FileUpload/ks21007/File/oxford_university_press_-a_practical_english_grammar.pdf]
Πρόσωπο με πρόσωπο
Για την βελτίωση και προαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας γίνεται χρήση νέων τεχνολογιών για την παράδοση του μαθήματος με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της ύλης αλλά και την διάδραση μεταξύ καθηγητή και φοιτητών. Προγράμματα αλλά και υλικοτεχνικός εξοπλισμός για την παρουσίαση διαφανειών του μαθήματος, χρήση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για την επικοινωνία με τους φοιτητές και όποτε χρειάζεται εξειδικευμένα προγράμματα.
Η τελική αξιολόγηση και βαθμολόγηση γίνεται με γραπτή εξέταση, στην οποία οι φοιτητές καλούνται να εφαρμόσουν όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων σε ασκήσεις παρομοίου περιεχομένου (κείμενο-γραμματική-λεξιλόγιο-παραγωγή λόγου).
Επιστροφή
Σημαντικές Δημοσιεύσεις
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ
Ιωάννου Θεοτόκη 7226610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr
Ώρες λειτουργίας
Η γραμματεία είναι ανοικτή:Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά
Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr