Ανακοίνωση για την υποβολή αιτήσεων στέγασης και σίτισης πρωτοετών φοιτητών/τριών των ακαδημαϊκών τμημάτων σε Κέρκυρα-Ζάκυνθο-Κεφαλονιά ακ. έτους 2024-2025

ShareThis
Δημοσίευση: 02-10-2024 13:17 | Προβολές: 6452
Έναρξη: 03-10-2024 |Λήξη: 13-10-2024
[Έληξε]

Οι εισαχθέντες/σες φοιτητές/τριες του Ακαδημαϊκού έτους 2024-2025, αφού λάβουν από τις Γραμματείες των Ακαδημαϊκών τους Τμημάτων:

α) τους κωδικούς πρόσβασης (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης, απαραίτητους για την είσοδό τους στη σελίδα υποβολής της αίτησης, αλλά και για  όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιονίου Πανεπιστημίου)
β)  τον αριθμό μητρώου φοιτητή/τριας,

μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για δωρεάν στέγαση και σίτιση στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://applications.care.ionio.gr/students/

Από Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024 έως και Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

Στην ιστοσελίδα μας, οι ενδιαφερόμενοι/νες μπορούν να ενημερωθούν:

  • για τον κανονισμό στέγασης των Τμημάτων του Ι.Π. που εδρεύουν στην Κέρκυρα, ΦΕΚ 2296/15-6-2020, τ. Β’ https://care.ionio.gr/services/housing/ και
  • για τον καθορισμό όρων, προϋποθέσεων και διαδικασίας για την παροχή δωρεάν σίτισης στους φοιτητές/τριες των Α.Ε.Ι., Κ.Υ.Α., αριθ. Φ5/68535/Β3/ΦΕΚ 1965/18-6-2012 https://care.ionio.gr/services/nutrition/.   

Οι φοιτητές των Ακαδημαϊκών Τμημάτων στην Κεφαλονιά μπορούν να υποβάλουν αίτηση μόνο για Σίτιση.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΣΙΤΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΓΑΣΗ

  1. ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ (Για το συνολικό οικογενειακό εισόδημα ή το εισόδημα του γονέα που επιβαρύνει ο/η φοιτητής/φοιτήτρια, για το φορολογικό έτος 2023) Σημείωση: σε περίπτωση όπου εξαρτώμεναμέλη της οικογένειας υπέβαλαν για το φορολογικό έτος 2023 και δική τους φορολογική δήλωση, θα πρέπει να προσκομιστεί και το δικό τους εκκαθαριστικό σημείωμα (αδέλφια φοιτητή/φοιτήτριας) και ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΙΔΙΟΥ/ΙΔΙΑΣ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗ/ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΞΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ: 1) εφόσον υπέβαλε δική του/της φορολογική δήλωση για το φορολογικό έτος 2023 2) εφόσον είναι άνω των 25 ετών και υποβάλλει δική του/της φορολογική δήλωση.
  2. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (τελευταίου εξαμήνου έτους 2024). Σημείωση: εάν ανήκετε στη κατηγορία «Αλλοδαπός Φοιτητής» πρέπει να προσκομίσετε πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης σε ισχύ  επίσημα μεταφρασμένο στα ελληνικά  από τη χώρα προέλευσής σας.
  3. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΕ.Π.Α ή ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ/ΣΤΗ ΦΟΙΤΗΤΗ/ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ Ή ΣΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ/ΤΗΣ (με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω).
  4. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ Ν. 1599/86 (την οποία θα βρείτε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής σας αίτησης).
  5. ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΠΟΥΔΩΝ από το οποίο να προκύπτει ότι ο/η αδελφός/ή φοιτητής/φοιτήτρια είναι ενεργός/ενεργή φοιτητής/φοιτήτρια σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, για την απόκτηση πρώτου τίτλου σπουδών ήαντίγραφο της «Ηλεκτρονικής αίτησης  εγγραφής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» της εφαρμογής του ΥΠΑΙΘ (για νεοεισαχθέντα αδέλφια φοιτητές/φοιτήτριες σε ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ).
  6. ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ(επίσημο έγγραφο Δημόσιας Αρχής μεταφρασμένο στα ελληνικά για το συνολικό οικογενειακό εισόδημά τους στην αλλοδαπή και στην Ελλάδα, εφόσον δηλώνονται ως προστατευόμενα μέλη ή για το ατομικό εισόδημά τους εφόσον υποχρεούνται σε υποβολή φορολογικής δήλωσης και δεν είναι προστατευόμενα μέλη).
  7. ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΥΠΟΤΡΟΦΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣθα υποβάλλουν βεβαίωση χορήγησης υποτροφίας, από το Υπουργείο Παιδείαςκαι έγγραφο Δημόσιας Αρχής από τη χώρα προέλευσης μεταφρασμένο στα ελληνικά, από το οποίο να προκύπτει το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα ή το ετήσιο ατομικό εισόδημα του/της φοιτητή/φοιτήτριας, εφόσον είναι άνω των 25 ετών.
  8. ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΘΑΝΑΤΟΥ ΓΟΝΕΑ/ΓΟΝΕΩΝ (εάν δεν προκύπτει από το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης).
  9. ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ (για μη αναγνωρισμένο τέκνο άγαμης μητέρας και έως 25 ετών) (το δικαιολογητικό αυτό ΔΕΝ απαιτείται όταν υποβάλλεται αίτηση ΜΟΝΟΝ για στέγαση.)
  10. ΔΙΑΖΕΥΚΤΗΡΙΟ Ή ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ (Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων).
  11. ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ από τον ΟΑΕΔ (στα μητρώα του οποίου είναι εγγεγραμμένος/εγγεγραμμένη ο/η φοιτητής/φοιτήτρια, ο γονέας του/της ή ο/η σύζυγος του/της)  που να είναι σε ισχύ κατά το χρόνο υποβολής της αίτηση (δηλαδή κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης να λαμβάνει ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ)  (το δικαιολογητικό αυτό ΔΕΝ απαιτείται όταν υποβάλλεται αίτηση ΜΟΝΟΝ για στέγαση.)
  12. ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (τελευταίου εξαμήνου έτους 2022)  (το δικαιολογητικό αυτό ΔΕΝ απαιτείται όταν υποβάλλεται αίτηση ΜΟΝΟΝ για στέγαση.)
  13. ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΠΡΑΞΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΝΕΜΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.1897/90 (τέκνο θύματος τρομοκρατίας) (το δικαιολογητικό αυτό ΔΕΝ απαιτείται όταν υποβάλλεται αίτηση ΜΟΝΟΝ για στέγαση.)
  14. ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (εφόσον κατά τη διάρκεια των σπουδών σας είχε εγκριθεί η αναστολή φοίτησης για ορισμένο χρονικό διάστημα από το Τμήμα Σπουδών σας).

ΠΡΟΣΟΧΗ: 

ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ  ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
-Τα δικαιολογητικά είναι αποδεκτά μόνο σε μορφή PDF.
-Συστήνεται το/τα εκκαθαριστικό/ά σημείωμα/τα να «κατεβαίνουν» ηλεκτρονικά από το taxisnet και να γίνεται η ηλεκτρονική επισύναψή τους στην πλατφόρμα και όχι να «σκανάρονται» από έντυπη μορφή. Δυσανάγνωστα δικαιολογητικά δεν θα λαμβάνονται υπόψη.

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η συλλογή και το σύνολο της επεξεργασίας των παραπάνω προσωπικών δεδομένων σας γίνεται για την επιλογή σας ως δικαιούχος σίτισης ή και στέγασης και βασίζεται στην έννομη υποχρέωση του Πανεπιστημίου σύμφωνα με την  Κ.Υ.Α., αριθ. Φ5/68535/Β3/ΦΕΚ 1965/18-6-2012 και τον Κανονισμό Στέγασης ΦΕΚ 2296/15-6-2020/τ. Β’. Τα προσωπικά δεδομένα που θα συλλέγονται θα διατηρούνται για δέκα (10) έτη, μετά το τέλος του οικονομικού έτους της αίτησης, για λόγους δημοσιονομικού ελέγχου από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, ή για μεγαλύτερο χρόνο αν προκύψει άλλη έννομη υποχρέωση του Ι.Π.  και στη συνέχεια θα καταστρέφονται.

Εάν εγκριθεί η αίτησή σας, τα εξής δεδομένα: ονοματεπώνυμο, Ακαδημαϊκό Τμήμα σπουδών, Αριθμός Μητρώου Φοιτητή  και αριθμός barcode της ακαδημαϊκής ταυτότητας, διαβιβάζονται στους επαγγελματίες σίτισης ή και στέγασης με τους οποίους έχει συμβληθεί το Πανεπιστήμιο για  την παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών.

Για τα προσωπικά δεδομένα σας μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα πρόσβασης, διαγραφής, διόρθωσης και περιορισμού της επεξεργασίας στέλνοντας το αίτημά σας με email στο merimna@ionio.gr ή και στο dpo@ionio.gr . Αν έχετε ερωτήσεις για την επεξεργασία των   προσωπικών δεδομένων σας ή τα δικαιώματά σας ή  πιστεύετε ότι αυτά παραβιάζονται παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων του Ι.Π στο dpo@ionio.gr. Αν νομίζετε ότι δεν αντιμετωπίστηκαν τα θέματά σας ικανοποιητικά μπορείτε να προχωρήσετε σε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα μέσω της ιστοσελίδας www.dpa.gr.

Περισσότερα για τα δικαιώματά σας μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας https://gdpr.ionio.gr

Από το Τμήμα της Φοιτητικής Μέριμνας του Ιονίου Πανεπιστημίου


Επιστροφή
Σχετικά Νέα

Σημαντικές Δημοσιεύσεις

<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87418 / 87406 / 87423 / 87445
archei@ionio.gr

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr

Ώρες λειτουργίας

Η γραμματεία είναι ανοικτή:
Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά

Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας