Διαδικτυακό σεμινάριο του ΣΕΑΒ για τη χρήση του HARDMIN

ShareThis
Δημοσίευση: 11-10-2023 12:47 | Προβολές: 3005
Έναρξη: 11-10-2023 |Λήξη: 26-10-2023
[Έληξε]
image

Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Ιονίου Πανεπιστημίου σας ενημερώνει για το διαδικτυακό ενημερωτικό σεμινάριο που διοργανώνει ο ΣΕΑΒ και το οποίο θα διενεργηθεί μέσω Zoom, την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023 στις 11:00 π.μ. για τη χρήση του HARDMIN και για την εκπόνηση πλάνων διαχείρισης δεδομένων.

 

Ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια οι φορείς χρηματοδότησης θέτουν ως απαραίτητη προϋπόθεση τη συμμόρφωση των επωφελούμενων με τις αρχές της Ανοικτής Επιστήμης και ειδικότερα με την κατάθεση των ερευνητικών τους δεδομένων σε έμπιστα αποθετήρια.

 

Η απαίτηση αυτή για ένα έμπιστο αποθετήριο εκπληρώνεται με το εθνικό αποθετήριο ακαδημαϊκών ερευνητικών δεδομένων HARDMIN (Hellenic Academic Research Data Management Initiative), σκοπός του οποίου είναι η συγκέντρωση του συνόλου των ερευνητικών δεδομένων που δημιουργούνται από ερευνητές και ερευνήτριες των Ακαδημαϊκών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων της χώρας. Στο εν λόγω αποθετήριο, όλα τα μέλη αυτών των Ιδρυμάτων μπορούν να συνδεθούν με τα διαπιστευτήριά τους και να αναρτήσουν εύκολα τα ερευνητικά τους δεδομένα.

 

Για τον λόγο αυτό στο πλαίσιο της Εβδομάδας Ανοικτής Πρόσβασης ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών διοργανώνει διαδικτυακό ενημερωτικό σεμινάριο. Το σεμινάριο απευθύνεται πρωτίστως στους ερευνητές και τις ερευνήτριες της χώρας, όμως είναι ανοικτό προς όποιον/α ενδιαφερόμενο/η, όπως το βιβλιοθηκονομικό προσωπικό των εν λόγω Ιδρυμάτων. Θα παρουσιαστούν, μέσω παραδειγμάτων, οι υπηρεσίες που προσφέρει το  HARDMIN, όπως: 

  • η απόθεση, η συντήρηση και αποθήκευση ερευνητικών δεδομένων που έχουν παραχθεί κατά την διάρκεια ενός ερευνητικού έργου.

  • οι ανοικτές άδειες χρήσης και η διάθεση των ερευνητικών δεδομένων προς άλλους ερευνητές και ερευνήτριες.

 

Μπορείτε να βρείτε την φόρμα εγγραφής εδώ.


Επιστροφή

Σημαντικές Δημοσιεύσεις

<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Σήμερα, Σάββατο 28-12-2024
Call for Papers for AI ETHICS CONFERENCE in ROME 2025
Έναρξη: 13-12-2024 |Λήξη: 31-12-2024
[Σε Εξέλιξη]
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αιτήσεις στο πλαίσιο της πράξης Απόκτηση Ακαδηµαϊκής Διδακτικής Εµπειρίας κατά το εαρινό εξάμηνο 2024-25 στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο [ΕΚΠ30]
Έναρξη: 23-12-2024 |Λήξη: 14-01-2025
[Σε Εξέλιξη]
Συνημμένα αρχεία

Γραμματεία

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87418 / 87406 / 87423 / 87445
archei@ionio.gr

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr

Ώρες λειτουργίας

Η γραμματεία είναι ανοικτή:
Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά

Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας