ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ , ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Κέρκυρα, 04-09-2023
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ-ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ
ακαδημαϊκό έτους 2023-2024
Οι επιτυχόντες 2023-2024 που ολοκληρώνουν την ηλεκτρονική εγγραφή τους στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, από 31 Αυγούστου έως και 8 Σεπτεμβρίου 2023, θα υποβάλλουν στη συνέχεια στην Γραμματεία του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας τα παρακάτω δικαιολογητικά, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους στο ηλεκτρονικό σύστημα της Γραμματείας και να αποκτήσουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές ακαδημαϊκές υπηρεσίες του Ιδρύματος:
- Εκτυπωμένη την αίτηση εγγραφής που υποβλήθηκε από τους επιτυχόντες ηλεκτρονικά στην εφαρμογή του Υπουργείου κατά την ηλεκτρονική εγγραφή που προηγήθηκε (με πιστοποίηση του γνησίου της υπογραφής του νεοεισαχθέντος από Κ.Ε.Π.)
- Ευκρινές φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας του νεοεισαχθέντος (αν δεν υπάρχει ταυτότητα, γίνεται δεκτό το διαβατήριο).
- Δύο πρόσφατες φωτογραφίες.
- Για τους άρρενες Πιστοποιητικό γεννήσεως που να αναγράφεται ο Αριθμός Μητρώου Αρρένων.
- Εκτυπωμένο το στατιστικό δελτίο που συμπλήρωσαν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους στη σελίδα του Υπουργείου.
Τα παραπάνω πρέπει να σταλούν στη Γραμματεία του Τμήματος ταχυδρομικώς ή με ταχυμεταφορική εταιρεία (courier), στην εξής διεύθυνση:
Ιωάννου Θεοτόκη 72, 49132, Κέρκυρα, τηλ: 26610-87418
Προθεσμία αποστολής δικαιολογητικών : έως και Δευτέρα 19-09-2023
Με την ολοκλήρωση της εγγραφής των νεοεισαχθέντων εκ μέρους της Γραμματείας, θα αποσταλούν (στο e-mail που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες στην Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής), τα εξής:
- Πιστοποιητικό Εγγραφής
(για τους άρρενες θα σταλεί και Πιστοποιητικό για την Στρατολογία) Το Πιστοποιητικό αυτό βεβαιώνει ότι ο φοιτητής είναι εγγεγραμμένος στο Τμήμα, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία (εφορία κ.λπ.).
- Κωδικοί ηλεκτρονικής πρόσβασης
για τις υπηρεσίες (οι κωδικοί αυτοί θα χρησιμοποιηθούν για την ηλεκτρονική αίτηση απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας, αλλά και για αίτηση δωρεάν σίτισης ή/και δωρεάν στέγασης για όσους επιθυμούν να κάνουν τέτοια αίτηση, σύμφωνα με την ανακοίνωση της αρμόδιας υπηρεσίας (Γραφείο Φοιτητικής Μέριμνας) στον ιστότοπο του Ιονίου Πανεπιστημίου
Υποσημείωση: Παρακαλούμε πολύ τους νεοεισαχθέντες: αν δεν έχουν δηλώσει το προσωπικό τους e-mail στην Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, να το δηλώσουν κατά την αποστολή του φακέλου με τα δικαιολογητικά τους στη Γραμματεία.
Σας συγχαίρουμε για την επιτυχία σας και σας ευχόμαστε καλή ακαδημαϊκή χρονιά !!
Από την Γραμματεία του Τμήματος