ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ημερομηνίες γραπτής εξέτασης και διενέργειας προσωπικής συνέντευξης υποψηφίων φοιτητών/φοιτητριών για το ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» ακαδημαϊκού έτους 2020-2021
Καλούνται οι υποψήφιοι/ες μεταπτυχιακοί/ές φοιτητές/φοιτήτριες για το ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» σε:
Α. Γραπτή εξέταση
στο μάθημα «Πληροφορία και Πολιτισμός», η οποία θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης την Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου, ώρα 10.00-12.00. στο ΤΑΒΜ (Ιωάννου Θεοτόκη 72, 2ος όροφος), αίθουσες, 2.43, 2.44, 2.45, 2.42.
Β. Προσωπική συνέντευξη
Οι προσωπικές συνεντεύξεις στις οποίες θα προσέλθουν όσοι εκ των υποψηφίων έδωσαν γραπτή εξέταση, θα διεξαχθούν από την Τριμελή Επιτροπή Αξιολόγησης Υποψηφίων, εξ αποστάσεως, μέσω του συστήματος zoοm κατά τις ακόλουθες ημερομηνίες: Τετάρτη, 23/9/2020, και Πέμπτη 24/9/2020. Η ακριβής ώρα εξέτασης για τον κάθε εξεταζόμενο θα γνωστοποιηθεί με ανακοίνωση μετά την γραπτή εξέταση.
Η γραπτή εξέταση για το ΠΜΣ θα διεξαχθεί τηρώντας τη νομοθεσία και τα υγειονομικά πρωτόκολλα. (Θα τηρηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις εντός της αίθουσας, ο φυσικός αερισμός των αιθουσών, η χρήση μάσκας, η χρήση αντισηπτικών κ.λπ.). Υπενθυμίζεται στους υποψηφίους φοιτητές ότι σύμφωνα με το ΦΕΚ 3473/20-8-2020: «Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική τόσο για τους φοιτητές, όσο και το διδακτικό και λοιπό προσωπικό καθ΄ όλη τη διάρκεια της εξέτασης και για όλες τις μορφές των διά ζώσης εξετάσεων (γραπτές και προφορικές). Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική και στους ανοικτούς και κλειστούς κοινόχρηστους χώρους των Α.Ε.Ι. λόγω του υψηλού συγχρωτισμού των φοιτητών, καθώς και στους κοινόχρηστους χώρους των εστιών».
Από τη Γραμματεία του Τμήματος
Ημερομηνίες γραπτής εξέτασης και διενέργειας προσωπικής συνέντευξης υποψηφίων φοιτητών/φοιτητριών για το ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 |
Δημοσίευση: 03-09-2020 15:34 | Ενημέρωση: 03-09-2020 15:35 | Προβολές: 421
Έναρξη: 03-09-2020 |Λήξη: 30-09-2020
[Έληξε]
Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Πραγματοποίηση μαθημάτων του ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» με φυσική παρουσία
Δημοσίευση: 30-10-2024 11:58 | Προβολές: 247
Έναρξη: 30-10-2024 |Λήξη: 30-11-2024
[Έληξε]
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας" 2024-2025
Δημοσίευση: 07-10-2024 10:50 | Προβολές: 474
Έναρξη: 07-10-2024 |Λήξη: 31-10-2024
[Έληξε]
Αποτελέσματα εξετάσεων ΠΜΣ "Διαχείριση Ψηφιακής Πληροφορίας - Υπηρεσίες Πληροφόρησης" 2024-2025/Εγγραφές μεταπτυχιακών φοιτητών
Δημοσίευση: 03-10-2024 17:24 | Προβολές: 507
Σημαντικές Δημοσιεύσεις
<< | < | Ιανουάριος 2025 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Σήμερα,
Κυριακή 19-01-2025
Ανακοίνωση υποβολής υποψηφιοτήτων στο πλαίσιο του Προγράμματος χορήγησης υποτροφιών βραχείας διάρκειας σε μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες και υποψήφιους/ιες διδάκτορες Ελληνικών Πανεπιστημίων με προορισμό το Ηνωμένο Βασίλειο, ακ. έτους 2024-25
Έναρξη: 05-12-2024 |Λήξη: 24-01-2025
[Σε Εξέλιξη]
Πρόσκλησης Υποβολής Αιτήσεων στο πλαίσιο της Πράξης "Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών σε επιμελείς φοιτητές/τριες που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (ΕΚΟ) και σε τρίτεκνους/πολύτεκνους για το ακαδ. έτος 2021-22
Έναρξη: 14-01-2025 |Λήξη: 10-02-2025
[Σε Εξέλιξη]
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2024-2025
Έναρξη: 16-01-2025 |Λήξη: 16-02-2025
[Σε Εξέλιξη]
Προκήρυξη διαγωνισμού ανάδειξης υποτρόφων ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από τα έσοδα κληροδοτημάτων, που υπάγονται στην άμεση διαχείριση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών
Έναρξη: 14-01-2025 |Λήξη: 15-03-2025
[Σε Εξέλιξη]
Προσεχώς
Νέα παράταση περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου 2024-2025
Σημαντική Ημερομηνία: 24-01-2025
[Αναμένεται]
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ
Ιωάννου Θεοτόκη 7226610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr
Ώρες λειτουργίας
Η γραμματεία είναι ανοικτή:Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά
Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr