Ημερομηνίες γραπτής εξέτασης και διενέργειας προσωπικής συνέντευξης υποψηφίων φοιτητών/φοιτητριών για το ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» ακαδημαϊκού έτους 2020-2021

ShareThis
Δημοσίευση: 03-09-2020 15:34 | Ενημέρωση: 03-09-2020 15:35 | Προβολές: 408
Έναρξη: 03-09-2020 |Λήξη: 30-09-2020
[Έληξε]

ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ημερομηνίες γραπτής εξέτασης και διενέργειας προσωπικής συνέντευξης υποψηφίων φοιτητών/φοιτητριών για το ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» ακαδημαϊκού έτους 2020-2021
Καλούνται οι υποψήφιοι/ες μεταπτυχιακοί/ές φοιτητές/φοιτήτριες για το ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» σε:
Α. Γραπτή εξέταση
στο μάθημα «Πληροφορία και Πολιτισμός», η οποία θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης την Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου, ώρα 10.00-12.00. στο ΤΑΒΜ (Ιωάννου Θεοτόκη 72, 2ος όροφος), αίθουσες, 2.43, 2.44, 2.45, 2.42.
Β. Προσωπική συνέντευξη
Οι προσωπικές συνεντεύξεις στις οποίες θα προσέλθουν όσοι εκ των υποψηφίων έδωσαν γραπτή εξέταση, θα διεξαχθούν από την Τριμελή Επιτροπή Αξιολόγησης Υποψηφίων, εξ αποστάσεως, μέσω του συστήματος zoοm κατά τις ακόλουθες ημερομηνίες: Τετάρτη, 23/9/2020, και Πέμπτη 24/9/2020. Η ακριβής ώρα εξέτασης για τον κάθε εξεταζόμενο θα γνωστοποιηθεί με ανακοίνωση μετά την γραπτή εξέταση.
Η γραπτή εξέταση για το ΠΜΣ θα διεξαχθεί τηρώντας τη νομοθεσία και τα υγειονομικά πρωτόκολλα. (Θα τηρηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις εντός της αίθουσας, ο φυσικός αερισμός των αιθουσών, η χρήση μάσκας, η χρήση αντισηπτικών κ.λπ.). Υπενθυμίζεται στους υποψηφίους φοιτητές ότι σύμφωνα με το ΦΕΚ 3473/20-8-2020: «Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική τόσο για τους φοιτητές, όσο και το διδακτικό και λοιπό προσωπικό καθ΄ όλη τη διάρκεια της εξέτασης και για όλες τις μορφές των διά ζώσης εξετάσεων (γραπτές και προφορικές). Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική και στους ανοικτούς και κλειστούς κοινόχρηστους χώρους των Α.Ε.Ι. λόγω του υψηλού συγχρωτισμού των φοιτητών, καθώς και στους κοινόχρηστους χώρους των εστιών».

Από τη Γραμματεία του Τμήματος




Επιστροφή
Σχετικά Νέα

Σημαντικές Δημοσιεύσεις

<< <
Νοέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Γραμματεία

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87418 / 87406 / 87423 / 87445
archei@ionio.gr

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ

Ιωάννου Θεοτόκη 72
26610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr

Ώρες λειτουργίας

Η γραμματεία είναι ανοικτή:
Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά

Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας