Επανάληψη Σεμιναρίου Διαχείρισης Βιβλιογραφίας για Υποψήφιους Διδάκτορες – ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ
Πρόσκληση
Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Ιονίου Πανεπιστημίου, προκειμένου να ικανοποιήσει όλες και όλους τους ενδιαφερόμενους/ες, προτίθεται να επαναλάβει το Σεμινάριο για τη Διαχείριση της Βιβλιογραφίας με την παρουσίαση και πρακτική χρήση του προγράμματος οργάνωσης και διαχείρισης βιβλιογραφικών αναφορών Mendeley. Το Σεμινάριο απευθύνεται στους Υποψήφιους Διδάκτορες του Ιονίου Πανεπιστημίου και θα διεξαχθεί την Πέμπτη 18 Απριλίου στις 12.30 μ.μ. Εφόσον υπάρχει αυξημένη συμμετοχή, το Σεμινάριο θα επαναληφθεί και την Παρασκευή 19 Απριλίου 2019 στις 10.00 π.μ.
Το Σεμινάριο θα διεξαχθεί με φυσική παρουσία των συμμετεχόντων και θα διαρκέσει περίπου 2 ώρες.
Όσοι ενδιαφέρεστε να το παρακολουθήσετε, παρακαλούμε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στέλνοντας συμπληρωμένα τα εξής στοιχεία υπόψη της κ. Θάλειας Γκόντα στην ηλ. διεύθυνση: thalia@ionio.gr.
Ονοματεπώνυμο
Τμήμα
Email
Τηλέφωνο επικοινωνίας
Ημέρα και ώρα Προτίμησης: Πέμπτη 18 Απριλίου στις 12.30 μ.μ. Ή Παρασκευή 19 Απριλίου 2019 στις 10.00 π.μ. Ή Και τα δύο.
Καλούμε λοιπόν, τους Υποψήφιους Διδάκτορες, είτε εκείνους που έκαναν αίτηση την προηγούμενη εβδομάδα είτε όσους δεν έχουν κάνει αίτηση, να υποβάλουν τη δήλωση συμμετοχής τους ως την Τρίτη 16 Απριλίου και ώρα 12.00 μ.μ. Στη συνέχεια, θα επεξεργαστούμε τις δηλώσεις και θα ενημερώσουμε με email τους επιλεγέντες το αργότερο ως την Τετάρτη 17 Απριλίου.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με την κ. Θάλεια Γκόντα (2661087338, thalia@ionio.gr ).
Επανάληψη Σεμιναρίου Διαχείρισης Βιβλιογραφίας για Υποψήφιους Διδάκτορες – ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ |
Δημοσίευση: 16-04-2019 09:48 | Προβολές: 378
Έναρξη: 16-04-2019 |Λήξη: 20-04-2019
[Έληξε]
Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Πραγματοποίηση μαθημάτων του ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» με φυσική παρουσία
Δημοσίευση: 30-10-2024 11:58 | Προβολές: 247
Έναρξη: 30-10-2024 |Λήξη: 30-11-2024
[Έληξε]
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας" 2024-2025
Δημοσίευση: 07-10-2024 10:50 | Προβολές: 474
Έναρξη: 07-10-2024 |Λήξη: 31-10-2024
[Έληξε]
Αποτελέσματα εξετάσεων ΠΜΣ "Διαχείριση Ψηφιακής Πληροφορίας - Υπηρεσίες Πληροφόρησης" 2024-2025/Εγγραφές μεταπτυχιακών φοιτητών
Δημοσίευση: 03-10-2024 17:24 | Προβολές: 507
Σημαντικές Δημοσιεύσεις
<< | < | Ιανουάριος 2025 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Σήμερα,
Κυριακή 19-01-2025
Ανακοίνωση υποβολής υποψηφιοτήτων στο πλαίσιο του Προγράμματος χορήγησης υποτροφιών βραχείας διάρκειας σε μεταπτυχιακούς/κές φοιτητές/τριες και υποψήφιους/ιες διδάκτορες Ελληνικών Πανεπιστημίων με προορισμό το Ηνωμένο Βασίλειο, ακ. έτους 2024-25
Έναρξη: 05-12-2024 |Λήξη: 24-01-2025
[Σε Εξέλιξη]
Πρόσκλησης Υποβολής Αιτήσεων στο πλαίσιο της Πράξης "Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών σε επιμελείς φοιτητές/τριες που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (ΕΚΟ) και σε τρίτεκνους/πολύτεκνους για το ακαδ. έτος 2021-22
Έναρξη: 14-01-2025 |Λήξη: 10-02-2025
[Σε Εξέλιξη]
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2024-2025
Έναρξη: 16-01-2025 |Λήξη: 16-02-2025
[Σε Εξέλιξη]
Προκήρυξη διαγωνισμού ανάδειξης υποτρόφων ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από τα έσοδα κληροδοτημάτων, που υπάγονται στην άμεση διαχείριση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών
Έναρξη: 14-01-2025 |Λήξη: 15-03-2025
[Σε Εξέλιξη]
Προσεχώς
Νέα παράταση περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου 2024-2025
Σημαντική Ημερομηνία: 24-01-2025
[Αναμένεται]
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ
Ιωάννου Θεοτόκη 7226610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr
Ώρες λειτουργίας
Η γραμματεία είναι ανοικτή:Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά
Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr