Σεμινάριο Διαχείρισης Βιβλιογραφίας
για Υποψήφιους Διδάκτορες
Πρόσκληση
Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Ιονίου Πανεπιστημίου πρόκειται να ξεκινήσει μια σειρά σεμιναρίων προς τους Υποψήφιους Διδάκτορες του Ιδρύματος με σκοπό την υποβοήθηση της έρευνας και τη διευκόλυνση της δημιουργίας ενός δικτύου επικοινωνίας μαζί μας.
Στο πλαίσιο αυτό, η Βιβλιοθήκη διοργανώνει το πρώτο σεμινάριο για τους Υποψήφιους Διδάκτορες με θέμα τη διαχείριση βιβλιογραφίας. Το σεμινάριο θα επικεντρωθεί στην αυτοματοποιημένη διαχείριση των βιβλιογραφικών αναφορών, με την παρουσίαση και πρακτική χρήση του προγράμματος οργάνωσης και διαχείρισης βιβλιογραφικών αναφορών Mendeley. Το πρόγραμμα αυτό, μεταξύ άλλων, μορφοποιεί τις αναφορές μας σε όποιο πρότυπο επιθυμούμε και διατηρεί το αρχείο όλων των βιβλιογραφικών αναφορών μας για μελλοντική χρήση.
Το Σεμινάριο θα διεξαχθεί με φυσική παρουσία των συμμετεχόντων είτε στις 11 είτε στις 12 Απριλίου και θα διαρκέσει περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά. Όσοι ενδιαφέρεστε να το παρακολουθήσετε, παρακαλούμε να προβείτε στις εξής δύο χωριστές ενέργειες:
Α) Να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στέλνοντας συμπληρωμένο τον πίνακα που ακολουθεί υπόψη της κ. Θάλεια Γκόντα στην ηλ. διεύθυνση: thalia@ionio.gr.
Ονοματεπώνυμο Τμήμα email Τηλέφωνο επικοινωνίας
…………………………… ……………………… …………………………….. …………………………………
Β) Να δηλώσετε τις μέρες και ώρες που είστε διαθέσιμοι μεταξύ των ημερών/ωρών που προτείνονται στην εξής διεύθυνση: https://doodle.com/poll/rfvyr8zra4zewws8.
Τελική μέρα δήλωσης είναι η Τρίτη 9 Απριλίου και ώρα 12.00 το μεσημέρι. Στη συνέχεια, θα επεξεργαστούμε τις δηλώσεις και θα σας ενημερώσουμε για τη μέρα και ώρα που θα διεξαχθεί το σεμινάριο, η οποία θα είναι αυτή που συγκεντρώνει τις περισσότερες προτιμήσεις.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με την κ. Θάλεια Γκόντα (2661087338, thalia@ionio.gr).
--
Θάλεια Γκόντα
Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Ιωάννου Θεοτόκη 72
49132 – Κέρκυρα
τηλ. 26610-87338
e-mail: thalia@ionio.gr
Σεμινάριο Διαχείρισης Βιβλιογραφίας για Υποψήφιους Διδάκτορες/Πρόσκληση |
Δημοσίευση: 04-04-2019 15:38 | Προβολές: 853
Έναρξη: 04-04-2019 |Λήξη: 14-04-2019
[Έληξε]
Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας" 2024-2025 (Εαρινό εξάμηνο)
Δημοσίευση: 05-02-2025 14:25 | Προβολές: 318
Έναρξη: 05-02-2025 |Λήξη: 31-03-2025
[Σε Εξέλιξη]
Πραγματοποίηση μαθημάτων του ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» με φυσική παρουσία
Δημοσίευση: 30-10-2024 11:58 | Προβολές: 281
Έναρξη: 30-10-2024 |Λήξη: 30-11-2024
[Έληξε]
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας" 2024-2025
Δημοσίευση: 07-10-2024 10:50 | Προβολές: 516
Έναρξη: 07-10-2024 |Λήξη: 31-10-2024
[Έληξε]
Αποτελέσματα εξετάσεων ΠΜΣ "Διαχείριση Ψηφιακής Πληροφορίας - Υπηρεσίες Πληροφόρησης" 2024-2025/Εγγραφές μεταπτυχιακών φοιτητών
Δημοσίευση: 03-10-2024 17:24 | Προβολές: 530
Σημαντικές Δημοσιεύσεις
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ
Ιωάννου Θεοτόκη 7226610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr
Ώρες λειτουργίας
Η γραμματεία είναι ανοικτή:Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά
Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr