ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ τηλ. (26610) 87406 , FAX : 26610-87433
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ και ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ
Πληροφορίες : Μαρία Μαυρωνά
Τηλ .: 26610-87418
Κέρκυρα, 10/9/2018
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΝΑΡΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2018 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα από Δευτέρα 10/9/2018 έως και την Δευτέρα 17/9/2018.
Για την εγγραφή των επιτυχόντων θα λειτουργήσει και φέτος το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής χωρίς την αναγκαιότητα κατάθεσης δικαιολογητικών και χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις Σχολές και τα Τμήματα επιτυχίας τους. Με τον τρόπο αυτό οι επιτυχόντες δεν επιβαρύνονται με το πρόσθετο κόστος της μετακίνησης για την εγγραφή τους και με την επιπλέον διαδικασία της συλλογής και αποστολής δικαιολογητικών.
Η διαδικασία εγγραφής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη Σχολή ή το Τμήμα επιτυχίας τους μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr, εισάγοντας τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Η εφαρμογή θα βρίσκεται σε λειτουργία από την Δευτέρα 10/9/2018 , μετά τις 10:00 πμ.
Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι σχολικές μονάδες θα παρέχουν υποστήριξη στους επιτυχόντες όσον αφορά τους κωδικούς πρόσβασης, ενώ μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα υπάρχει διαθέσιμο αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης για τη διευκόλυνσή τους.
Μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες, στην περίπτωση που έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα.
Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής τους (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Αν τα ατομικά στοιχεία που εμφανίζονται προσυμπληρωμένα στην εφαρμογή στο πλαίσιο με τίτλο «Προσωπικά Στοιχεία Επιτυχόντα (Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ)», δεν συμφωνούν με τα στοιχεία της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου, τότε οι επιτυχόντες πρέπει να προβούν στην άμεση διόρθωση και ενημέρωση των λανθασμένων στοιχείων τους στα συστήματα του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, μέσω σχετικής αίτησης σε οποιοδήποτε ΚΕΠ. Δεν θα προβούν σε διορθώσεις για τα στοιχεία που εμφανίζονται προσυμπληρωμένα στο πλαίσιο με τίτλο «Στοιχεία Πανελλαδικών Εξετάσεων». Ο επιτυχών, αφού ελέγξει την ορθότητα των προβαλλόμενων τροποποιημένων στοιχείων, θα πρέπει να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική εγγραφή του εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας.
Οι εγγραφέντες για να έχουν πρόσβαση στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες της κάθε Σχολής και Τμήματος, θα πρέπει να επιδείξουν στη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία τους. Σε κάθε περίπτωση, η Γραμματεία δύναται να ζητήσει συμπληρωματικά δικαιολογητικά από τους εγγραφέντες.
Σας ενημερώνουμε ότι μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής των επιτυχόντων στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας δηλαδή έως 17 Σεπτεμβρίου 2018, το Υπουργείο θα διαβιβάσει ηλεκτρονικά στις Γραμματείες των Τμημάτων των Πανεπιστημίων, τους καταλόγους των νεοεισαχθέντων που υπέβαλαν ηλεκτρονικά αίτηση εγγραφής.
Μετά από αυτό, η Γραμματεία μας θα ξεκινήσει άμεσα την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ώστε οι νεοεισαχθέντες φοιτητές να αποκτήσουν κωδικούς ηλεκτρονικής πρόσβασης στις υπηρεσίες του Τμήματος (π.χ. για να μπορούν να ζητήσουν ηλεκτρονικά διαγραφή από το Τμήμα αν πάρουν μετεγγραφή), του Ιονίου Πανεπιστημίου (π.χ. για να μπορούν να κάνουν ηλεκτρονική αίτηση για δωρεάν σίτιση ή/και στέγαση) καθώς και σε εφαρμογές του Υπουργείου (π.χ. για να μπορούν να κάνουν ηλεκτρονική αίτηση για έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (ΠΑΣΟ), να μπορούν να δηλώσουν βιβλία, κ.λπ.).
Για το σκοπό αυτό η Γραμματεία χρειάζεται να έχει:
1. εκτυπωμένη την αίτηση εγγραφής που υποβλήθηκε από τους επιτυχόντες ηλεκτρονικά στην εφαρμογή του Υπουργείου κατά την ηλεκτρονική εγγραφή που
προηγήθηκε (με πιστοποίηση του γνησίου της υπογραφής του νεοεισαχθέντος από Κ.Ε.Π.)
2. ευκρινές φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας του νεοεισαχθέντος (αν δεν υπάρχει ταυτότητα, γίνεται δεκτό το διαβατήριο)
3. δύο πρόσφατες φωτογραφίες
4. απλό φωτοαντίγραφο του απολυτηρίου λυκείου
5. για τους άρρενες Πιστοποιητικό γεννήσεως που να αναγράφεται ο Αριθμός Μητρώου Αρρένων
6. Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Φοιτητή/ Σπουδαστή Ακαδημαϊκού Έτους: 2018-2019 (ΣΕ-11) (το οποίο βρίσκεται σε ηλεκτρονική μορφή στην εφαρμογή του Υπουργείου με την εγγραφή (e-register) και μπορείτε να το συμπληρώσετε και εκτυπώσετε αφού ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή)
Τα παραπάνω είναι δυνατόν είτε να κατατεθούν στη Γραμματεία του Τμήματος από τους ίδιους τους επιτυχόντες ή από νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, είτε να σταλούν στη Γραμματεία με συστημένο ταχυδρομείο ή με ταχυμεταφορική εταιρεία (courier), στην εξής διεύθυνση:
Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Γραμματεία Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας (για εγγραφή πρωτοετούς),
Ιωάννου Θεοτόκη 72, 49132, Κέρκυρα, τηλ.: 26610-87418.
Κατόπιν ολοκλήρωσης της εγγραφής εκ μέρους της Γραμματείας, η Γραμματεία θα στείλει στα e-mail των νεοεισαχθέντων, τα εξής:
1.Πιστοποιητικό Εγγραφής (για τους άρρενες θα σταλεί και Πιστοποιητικό για την Στρατολογία)
Το Πιστοποιητικό αυτό βεβαιώνει ότι ο φοιτητής είναι εγγεγραμμένος στο Τμήμα, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία (εφορία κ.λπ.).
2.Κωδικούς ηλεκτρονικής πρόσβασης για τις υπηρεσίες (οι κωδικοί αυτοί θα χρησιμοποιηθούν για την ηλεκτρονική αίτηση απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας, αλλά και για αίτηση δωρεάν σίτισης ή/και δωρεάν στέγασης για όσους επιθυμούν να κάνουν τέτοια αίτηση, σύμφωνα με την ανακοίνωση της αρμόδιας υπηρεσίας (Γραφείο Φοιτητικής Μέριμνας) στον ιστότοπο του Ιονίου Πανεπιστημίου).
Από την Γραμματεία του Τμήματος
Έναρξη εγγραφών πρωτοετών φοιτητών/Πληροφορίες/Προθεσμία |
Δημοσίευση: 23-06-2021 17:04 | Προβολές: 352
Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Ανακήρυξη υποψηφίων για εκλογή εκπροσώπων Ε.ΔΙ.Π στη συνέλευση ΤΑΒΜ
Δημοσίευση: 02-07-2025 15:05 | Προβολές: 137
Ορισμός ΟΔΕ για εκλογή εκπρόσωπων Ε.ΔΙΠ. στη συνέλευση ΤΑΒΜ
Δημοσίευση: 02-07-2025 14:59 | Προβολές: 133
Αποτελέσματα εκλογών για την ανάδειξη Προέδρου και Αντιπροέδρου ΤΑΒΜ
Δημοσίευση: 27-06-2025 20:58 | Προβολές: 253
Σημαντικές Δημοσιεύσεις
<< | < | Ιούλιος 2025 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Σήμερα,
Τετάρτη 09-07-2025
Νέα προκήρυξη εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπου με τον/την αναπληρωτή/τρια του/της των μελών του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) στην Κοσμητεία της Σχολής Επιστήμης της Πληροφορίας και Πληροφορικής με θητεία από 1-9-2025 έως 31-8-2026
Έναρξη: 04-07-2025 |Λήξη: 11-07-2025
[Σε Εξέλιξη]
Προκήρυξη γραπτού διαγωνισμού ανάδειξης υποτρόφων ακαδημαϊκού έτους 2024-2025
Έναρξη: 28-05-2025 |Λήξη: 13-07-2025
[Σε Εξέλιξη]
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ
Ιωάννου Θεοτόκη 7226610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr
Ώρες λειτουργίας
Η γραμματεία είναι ανοικτή:Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά
Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr