Στην τέταρτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της διεθνούς επιστημονικής εταιρείας International Society for Ethics and information Technology, INSEIT, την 30.5.2020, συγκροτήθηκε η επιτροπή κρίσης του διεθνούς βραβείου αριστείας για προσφορά στον τομέα της δεοντολογίας της πληροφορίας Weizenbaum Award, με μέλη τον Ομότιμο Καθηγητή Herman Tavani, τ. πρόεδρο της Εταιρείας, τον Καθηγητή Keith Miller, Πρόεδρο της Εταιρείας και την Αν. Καθηγήτρια Μαρία Κανελλοπούλου Μπότη, Διευθύντρια της Εταιρείας.
Προτάσεις για τον φετινό νικητή του βραβείου μπορούν να κατατίθενται στη Διευθύντρια της Εταιρείας (botti@otenet.gr) με μια μονοσελιδη περιγραφή βιογραφικού του προτεινόμενου προσώπου, μεχρι την 30.9.2020. Ο νικητής λαμβάνει ενα honorarium 500 δολαρίων ΗΠΑ και προσκαλείται να είναι κύριος ομιλητής στο επόμενο συνέδριο CEPE 2021, που θα γίνει στο Αμβούργο της Γερμανίας 5 με 8 Ιουλίου 2021.
Προτάσεις για το διεθνές βραβείο αριστείας για προσφορά στον τομέα της δεοντολογίας της πληροφορίας "Weizenbaum Award" |
Δημοσίευση: 01-06-2020 09:52 | Προβολές: 3831

Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Ανακοίνωση για την έναρξη της εφαρμογής της νομοθεσίας για τη διαγραφή φοιτητών που έχουν υπερβεί την ανώτατη διάρκεια φοίτησης
Δημοσίευση: 06-10-2025 14:56 | Προβολές: 172
Σημαντική ανακοίνωση - Τι ισχύει για τις διαγραφές φοιτητών/τριών
Δημοσίευση: 06-10-2025 11:03 | Προβολές: 194
Δηλώσεις θεμάτων πτυχιακών εργασιών/ Δηλώσεις αλλαγής θεμάτων πτυχιακών εργασιών
Δημοσίευση: 02-10-2025 13:48 | Προβολές: 196
Έναρξη: 01-10-2025 |Λήξη: 30-11-2025
[Σε Εξέλιξη]
Έναρξη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2025-26
Δημοσίευση: 29-09-2025 10:52 | Προβολές: 359
Σημαντικές Δημοσιεύσεις
<< | < | Οκτώβριος 2025 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Σήμερα,
Τετάρτη 08-10-2025
Ανακοίνωση συμπληρωματικού πίνακα (2ος) δικαιούχων δωρεάν στέγασης ακαδημαϊκού έτους 2025-2026
Έναρξη: 07-10-2025 |Λήξη: 12-10-2025
[Σε Εξέλιξη]
Αποτελέσματα εξετάσεων ΠΜΣ «Διαχείριση Ψηφιακής Πληροφορίας-Υπηρεσίες Πληροφόρησης» 2025-2026/Εγγραφές μεταπτυχιακών φοιτητών/Έναρξη-Λήξη εξαμήνων ακ. έτους 2025-2026
Έναρξη: 03-10-2025 |Λήξη: 31-10-2025
[Σε Εξέλιξη]
Αποτελέσματα εξετάσεων ΠΜΣ «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας» 2025-2026/Εγγραφές μεταπτυχιακών φοιτητών/Έναρξη-Λήξη εξαμήνων ακ. έτους 2025-2026
Έναρξη: 03-10-2025 |Λήξη: 31-10-2025
[Σε Εξέλιξη]
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας" 2025-2026 (Χειμερινό εξάμηνο)
Έναρξη: 07-10-2025 |Λήξη: 30-11-2025
[Σε Εξέλιξη]
Προσεχώς
Ανακοίνωση δικαιούχων δωρεάν στέγασης νεοεισαχθέντων φοιτητών ακαδ. έτους 2025-2026
Σημαντική Ημερομηνία: 13-10-2025
[Αναμένεται]
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΙΠ
Ιωάννου Θεοτόκη 7226610 87223
libraryloan@ionio.gr
library.ionio.gr
Ώρες λειτουργίας
Η γραμματεία είναι ανοικτή:Δευτέρα-Παρασκευή: 9πμ έως 3μμ
Σάββατο & Κυριακή: Κλειστά
Για θέματα γραμματείας, επικοινωνείτε με την κα. Γάτσου Γεωργία καθημερινά κατά τις ώρες 9:00-11:00 το πρωί στα τηλέφωνα: 26610-87418/87406 και ηλεκτρονικά στα email: gatsou@ionio.gr, archei@ionio.gr